Vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
Slevy za sběr tříděného odpadu
14
Slevy za sběr tříděného odpadu
15
Slevy za sběr tříděného odpadu
16
Slevy za sběr tříděného odpadu
17
Slevy za sběr tříděného odpadu
18
Slevy za sběr tříděného odpadu
19
Slevy za sběr tříděného odpadu
20
Slevy za sběr tříděného odpadu
21
Slevy za sběr tříděného odpadu
22
Slevy za sběr tříděného odpadu
23
Slevy za sběr tříděného odpadu
24
Slevy za sběr tříděného odpadu
25
Slevy za sběr tříděného odpadu
26
Slevy za sběr tříděného odpadu
27
Slevy za sběr tříděného odpadu
28
Slevy za sběr tříděného odpadu
29
Slevy za sběr tříděného odpadu
30
Slevy za sběr tříděného odpadu
1
Slevy za sběr tříděného odpadu
2
Slevy za sběr tříděného odpadu
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    středa 7:00 - 12:00,   12:30 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka + 420 466 971 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@cepi.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí, případně faxem na číslo 466 971 130 

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

středa 7:00 - 12:00,   12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - + 420 466 971 130
Poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí
Elektronicky na e-mail: obec@cepi.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: tswa4is
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

žádost podaná ústně (telefonicky), která je vyřízená neformálně, 
bezodkladně 


bezplatně 

úhrada za jednoduché úkony

30,00 Kč/úkon

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - jednostranně)

2,00 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - oboustranně)

2,50 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - jednostranně)

3,00 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - oboustranně)

4,00 Kč/ks

úhrada za nosiče dat

15,00 Kč/ks

poštovné 

dle ceníku České pošty, s.p.

Formuláře