Vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Zákaz vstupu Dubanský rybník
27
Zákaz vstupu Dubanský rybník
28
Zákaz vstupu Dubanský rybník
29
Zákaz vstupu Dubanský rybník
1 2 3
4 5 6 7 8
OTEVŘENÍ hospody v ČEPÍ na MDŽ 8. 3. 2024
9
Sběr železa 9. března 24
PÁLENÍ dřeva - sobota 9. 3. od 13:00 hod
Bezpečnostní opatření
10
Bezpečnostní opatření
11
Bezpečnostní opatření
12
Bezpečnostní opatření
13
Bezpečnostní opatření
Informační SMS
14
Bezpečnostní opatření
OÚ - dovolená 14. 3. 24
15 16 17
18 19
Úklidové vozidlo: úterý 19. 3. 2024
20 21 22 23
Ples MŠ Čepí
24
Karneval 24. 3.
25 26 27 28 29 30
Rybářské závody 30. 3.
31
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    středa 7:00 - 12:00,   12:30 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka + 420 466 971 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@cepi.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí, případně faxem na číslo 466 971 130 

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

středa 7:00 - 12:00,   12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - + 420 466 971 130
Poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí
Elektronicky na e-mail: obec@cepi.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: tswa4is
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

žádost podaná ústně (telefonicky), která je vyřízená neformálně, 
bezodkladně 


bezplatně 

úhrada za jednoduché úkony

30,00 Kč/úkon

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - jednostranně)

2,00 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - oboustranně)

2,50 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - jednostranně)

3,00 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - oboustranně)

4,00 Kč/ks

úhrada za nosiče dat

15,00 Kč/ks

poštovné 

dle ceníku České pošty, s.p.

Formuláře