Vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
2
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
3
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
4
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
5
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
6
Svoz velkoobjemového odpadu 6. 4.
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
7
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
8
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
9
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
10
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
11
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
12
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
13
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
Odečty vodoměrů 13. 4. 24
14
Ukliďme Čepí (1.-14.4.)
Dětské rybářské závody 14. 4.
15 16 17
Zápis ZŠ 17.-18.4.2024
18
Zápis ZŠ 17.-18.4.2024
19
Štědroň a Hrušková v Čepí 19.4.
20
TFA nejen pro hasiče 20.4.
Žebra a kolena 20. 4.
21
22 23 24
KONZULTACE ohl. DOTACÍ 24. 4. od 18:00
25 26
Country bál 26. 4.
27 28
29 30 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    středa 7:00 - 12:00,   12:30 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka + 420 466 971 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@cepi.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí, případně faxem na číslo 466 971 130 

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

středa 7:00 - 12:00,   12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - + 420 466 971 130
Poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí
Elektronicky na e-mail: obec@cepi.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: tswa4is
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Čepí, Čepí 79, 533 32 Čepí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

žádost podaná ústně (telefonicky), která je vyřízená neformálně, 
bezodkladně 


bezplatně 

úhrada za jednoduché úkony

30,00 Kč/úkon

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - jednostranně)

2,00 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - oboustranně)

2,50 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - jednostranně)

3,00 Kč/ks

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - oboustranně)

4,00 Kč/ks

úhrada za nosiče dat

15,00 Kč/ks

poštovné 

dle ceníku České pošty, s.p.

Formuláře